بزرگترین وبسایت تفریحی و دانلود

ايسنا :پزشکان تاکید کردند که نوشیدن قهوه خطر سکته مغزی را به میزان قابل توجهی در زنان کاهش می‌دهد.
طبق نتایج یک بررسی جدید که در مجله «سکته» به چاپ رسیده است، خطر بروز سکته مغزی در زنانی که روزانه یک فنجان یا بیشتر قهوه می‌نوشند 25 درصد کاهش پیدا می‌کند
.
این یافته حاصل تلاش سوزانا لارسون محقق سوئدی در انستیتو کارولینسکا در استکهلم است. در این بررسی ها بیش از 34 هزار زن سوئدی در گروه سنی 49 تا 83 سال که هیچ سابقه ابتلا به بیماری قلبی نداشتند تحت آزمایش و معاینه قرار گرفتند



ادامه مطلب...


نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

زنی ۲۸ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه ۲۰۰ سكه‌ای خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه كرد.
این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینكه حاضرم در مقابل دریافت نیمی از مهریه به صورت نقد، مابقی آن را به شوهرم ببخشم، گفت: شوهرم وضع مالی نسبتاً خوبی دارد و از عهده پرداخت مهریه‌ام بر می‌آید بنابراین نمی‌تواند بهانه بگیرد و باید مهریه‌ام را پرداخت كند.
وی با اشاره به اینكه حدود ۷ سال از زندگی مشتركمان می‌گذرد و یك فرزند نیز داریم، ادامه داد: شوهرم باید مهریه‌ام را بپردازد تا بتوانم سرمایه‌ای برای خود داشته باشم چرا كه نفقه‌ای كه هر هفته شوهرم می‌دهد را پس‌انداز كرده‌ام و حال این مبلغ مهریه را نیز می‌خواهم تا به نفقه پس‌اندازشده اضافه كنم.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان اینكه همسرم بسیار كم توقع است كه نیمی از مهریه‌اش را می‌بخشد چرا كه اگر من بخواهم تمام مهریه او را بپردازم، از سرمایه‌ای كه برای كار دارم، كاسته می‌شود، گفت: نیمی از مهریه همسرم را می‌پردازم و شكایت و اعتراضی در این خصوص ندارم.
وی با اشاره به اینكه تمام تلاشم را می‌كنم تا زندگیم از هم پاشیده نشود، افزود: هر هفته نفقه همسرم را می‌پردازم تا مشكلی در خصوص مسائل مالی بین ما پیش نیاید ولی فراموش كردم كه مهریه باعث می‌شود به دادگاه كشیده شوم چرا كه همسرم در خصوص درخواست هر مبلغی از من خجالت می‌كشد و می‌دانم كه در حال حاضر مجبور به آمدن به دادگاه شده است.
قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات طرفین، مرد را محكوم به پرداخت مهریه زن كرد و جلسه پایان یافت.




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

آخرین نیوز: رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی در گفتگو با «نسیم» با بیان مصادیق بدحجابی و بدپوششی در پسران و دختران، اعلام کرد؛ بدحجاب‌ها جریمه نقدی می‌شوند.

سردار احمد روزبهانی با بیان مصادیق بدحجابی گفت: مصداق ما برای برخورد با هنجارشکنان در رابطه با نوع پوشش خانم‌ها عبارت است از شلوارهای تنگ، شلوارهای کوتاه، مانتوهای کوتاه وتنگ، آرایشهای غلیظ و شدید، شال‌های کوتاه، یقه‌های باز مانتو، پوشش‌های نامتعارف( غربی)، موهایی که از جلو شال و روسری بیرون باشند، موهایی که از پشت شال بیرون باشند.

وی در خصوص مصادیق بدحجابی در مورد آقایان هم گفت: پوشیدن لباسهایی که منقوش به نشان‌ها و علایم مبتذل و شیطان پرستی وتبلیغ اینطور مسایل باشد، آرایش‌های غیرمتعارفی که بتازگی در بین پسران جوان باب شده است، مدل‌های شیطان پرستی و گروه‌های غربی و مبتذل، دستبند و گردنبندهای گروه‌های غربی که تبلیغاتی برای این گروه‌ها و باعث ترویج شیطان پرستی می‌شوند، موهای فشن و مغایر با شرع سنن ایرانی اسلامی، از مصادیق بدپوششی در میان پسران است.

رئیس پلیس امنیت ناجا، با اشاره به برخورد جدی با هنجارشکنان افزود: در رابطه با این جرایم در صورت باز داشت فرد، وی جهت رسیدگی به عدم رعایت مسایل اخلاقی و اجتماعی به دادسرا اعزام و قضات براساس نوع اتهام ، فرد را جریمه نقدی می‌کنند.

روزبهانی اضافه کرد: فعلا آماری از دستگیر شده‌ها و تذکر داده شدها در دسترس نیست.

لازم به ذکر است، بر اساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی، "هرکس علنا در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی کند، علاوه بر کیفر عمل به حبس از ده روز تا 2 ماه یا 74 ضربه شلاق محکوم می‌شود و در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نیست، ولی عفت عمومی را جریحه‌دار کند فقط به حبس از 10 روز تا 2 ماه یا 74 ضربه شلاق محکوم خواهد شد.
علاوه بر این بر اساس تبصره این ماده قانونی زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از 10 روز تا 2 ماه و یا از پنجاه هزار تا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.